L
A D I N G
$ave Dat Money

SupaLyrics does not represent the artist in any way. All lyrics provided on our website are the property of their owners protected by copyright. The lyrics for this and other songs are provided strictly for informational and personal purposes. You can listen to this song and download it by following the provided links to Apple Music and Amazon services.

$ave Dat Money

Lil Dicky

$ave Dat Money

icon
player
LD, AKA The Independent Variable
Trap God, and we servin' out the hallway

Ay, where the gold at, baby? (Fuck I need gold for man?)
Ay, where the clothes at, baby? (Fuck I need clothes for man?)
Ay, where the dough at, baby?
In the bank, you know I ain't tryna blow that, baby
Ay, we gon' save that money (I'm so thrifty)
Ay, we gon' save that money (I'm so stingy)
Ay, we gon' save that money
What we do? We gon' save that money

Rap game got it all wrong
We ain't 'bout to go and spend money just to flex on them
We ain't really got it like y'all (Yeah, baby!)
I'm a type of motherfucker that'll check the check
Do the math, I ain't never gettin' robbed (No)
Those margaritas not goin' on my card (No)
I ain't 'bout to split a damn thing for convenience sake
I'm at the restaurant workin' that waitress

Hold up
You ain't heard of Lil Dave, Yung L, The Jew Biz Major? (Ayy)
Fuck you know about the world he was raised in? (Fuck)
I've been savin' money since a motherfucker thirteen
I wear the same pair of jeans everyday (It's true)
Free sandwiches, homie, two stamps away (It's true)
Book flight December but I leave in May (I do)
Drugs are generic but still work the same
I get logins for Netflix from my cousin Greg
Thanks Greg!

Ay, where the gold at, baby? (Yeah, baby)
Ay, where the clothes at, baby? (Yeah, baby)
Ay, where the dough at, baby?
In the bank you know I ain't tryna blow that, baby
Ay, we gon' save that money (Yeah, I'm so Jewish)
Ay, we gon' save that money (Yeah, I'm so frugal)
Ay, we gon' save that money (I'm so imprudent)
What we do? We gon' save that money

All of my luggage is Louie V, I swear to God, nigga
All of my bitches be scared of me, I put that rod in 'em
All of them bitches actin' thoughtless, I disregard 'em
All of them bitches actin' holy, ain't got no God in 'em

I can teach a lil' nigga somethin', like a preacher
I can take his ass church fresh as hell, no Easter
I can make his ass burp like a baby without no hiccup
I could...

Quan, what's this have to do with saving money though?
You know what a full verse would have been to expensive anyways
I think (Trap, trap, trap)

I ain't parkin' that unless the meter green, homie (Please)
Hair cut several months in-between, homie (Always)
Hit the motherfuckin' lights when I leave, homie (YOLO)
Single ply TP, ass bleed
Airbnb the motherfuckin' lease, I'm never there
I'm not in Cali, why the fuck my company in Delaware?
Happy hour takin' out the chicken, I don't even care

And that applies to both dating and wings
Peep matinees phone bill got the motherfuckin' fam on it
401k, rollin' over bands on it
Coppin' sweaters in the summer when the sale on 'em
The fuck you rappers bragging 'bout? You overpaying for it

Ay, where the gold at, baby? (Yeah, baby)
Ay, where the clothes at, baby? (Yeah, baby)
Ay, where the dough at, baby?
In the bank but you know I ain't tryna blow that, baby
Ay, we gon' save that money (Yeah, I'm judicious)
Ay, we gon' save that money (Yeah, I'm cost-efficient)
Ay, we gon' save that money (Yeah, I do it different)
What we do? We gon' save that money

I ain't never hit a bar with a cover (Never)
Low thread count, hard with the covers (Woo)
Free trial memberships though
I never join the shiz though (Ayy)
Fuck you think this is though?
Frequent flying like a motherfuckin finch though (Brr)
General Tso, half a dozen on the stick
Just so I can whet the appetite a bit

What you talkin' about?
My AC never doing nothing, blow fans (Ayy)
Walgreens card shoppin' all the off brands though (Ayy)
Boy go hard when collecting, got Venmo (Ayy)
Save every motherfuckin' roach, tryna smoke (Ayy)

Check the clothes in my drawers, I ain't playin' around
It's LD, lil' boy, Mr. Hand-me-down
Dirty drawers gettin' worn, can you blame me now?
You think I got $4.50 up in quarters on me, well I fuckin' don't

Ay, where the gold at, baby? (Yeah, baby)
Ay, where the clothes at, baby? (Yeah, baby)
Ay, where the dough at, baby?
In the bank but you know I ain't tryna blow that, baby
Ay, we gon' save that money (Yeah, 1738)
Ay, we gon' save that money (Yeah, I'm a kike)
Ay, we gon' save that money (Yeah, I eat figs)
What we do? We gon' save that money

Everyone these niggas tryna play
And lately I've been stackin' up crazy
Stackin' up all about the bands baby
800k underneath the bed baby

Ay, if you at a restaurant and got a iced coffee
And the waiter been refillin' that without a word of caution
And you get your fuckin' bill and you can see he double charged
For the coffee and you told 'em there's a problem
Sing along like

Oh, don't double charge for me for that
Don't double charge me, we like
Oh, don't double charge for me for that
Don't do it to yourself
'Cause I might just ask what the ice cube's worth
What the ice cube's worth
That's the only differentiator making this a non-free perk

And I might make work more difficult for you than it need be
So think about it take a minute let it breathe B
But think about it bruh you saw me
Get the burger with the bacon on the side
After looking at the price of the side of just bacon
And comparing it to the what the difference in the cheeseburger
Versus the bacon cheeseburger was and making my decision
I would hate to be the waiter trying to tell me something different

I'ma get on Yelp in a minute and review
This piece of shit place like only a kike know how
Unless you take the extra coffee off I might get loud unless you
Oh, it was just an accident?
You didn't even mean that
You didn't even, that was
I'm so embarassed Writer(s): Anton Matsulevich, David Burd, Matt Washington, Dequantes Lamar

Lil Dicky

$ave Dat Money

icon
player
We use unpersonalized cookies to keep our site working and collect statistics for marketing purposes. See the Privacy and Cookie Policy
Accept