L
A D I N G
Mo Bamba

Mo Bamba

Sheck Wes

Album: MUDBOY

SupaLyrics does not represent the artist in any way. All lyrics provided on our website are the property of their owners protected by copyright. The lyrics for this and other songs are provided strictly for informational and personal purposes. You can listen to this song and download it by following the provided links to Apple Music and Amazon services.

Mo Bamba

4.3
17 Votes
Do you like these Lyrics?
Thank you for feedback!

Lyrics Details

  • Price: $1.29
  • Release Date: 6/16/2017
  • Genre: Hip-Hop/Rap
  • Country: USA
  • Explicitness: explicit
16yrold
Bitch
Daytrip took it to ten

I got hoes...
Callin', a young nigga phone (Ring, ring)
Where's Ali with the motherfuckin' dope? (bitch, bitch)
I be ballin' like a mo'fuckin' pro (Like a, huh, like a, huh)
I be ballin' like my nigga Mo (Bamba, bitch)
Sheck Wes, I ain't a mo'fuckin' joke (haha, hahahahaha)
Steph Wes stay with the fuckin' pole (pa, pa, pa-pa)
You fuck around and get poled (you get poled, bitch)

'Cause I got hoes (Too many fucking hoes)
Callin' a young nigga phone (Ring-ring, ring, ring-ring, ring, ring-ring)
Where's Ali with the (bitch with the) mo'fuckin' dope? (huh)
I be ballin' like a mo'fuckin' pro (like a mo'fuckin' pro)
I be ballin' like my nigga Mo (Bamba, Bamba)
Sheck Wes got so many flows (I do it all)
Call me Drake how a nigga contro...

Oh! Fuck! Shit! Bitch!
Young Sheck Wes and I'm getting really rich (ching-ching)
See how I caught it 'cause I'm really with the shits (bang-bang)
See me in the streets and I be really with a (cling, cling), with a
Bad bitch (bitch), niggas straight rocking (rock)
Niggas straight see me, when they see me, they be coppin' (what?)
I'm the best drug dealer, nigga, come and cop it (got it)
Young Sheck Wes, I'm like the fuckin' Green Goblin (Hahaha)

I got hoes (Hoes)
Callin', a young nigga phone, phone (bitch)
Where's Ali with the motherfucking dope?
(With the motherfucking dope)
Dope (with the motherfucking dope)
Motherfucking dope (bitch)
With the dope (getting rich), with my bros (bitch, shit)
I fucked your hoe (shit)
And she ain't even let you know (she fucked up)

Damn, this nigga nice, fuck is you talking about?
('Cause I got) bitch (hoes)
And my nigga One-Six, my nigga
Ali, the Daytrip nigga, fuck is niggas talking about?
I got hoes, shit
Young Sheck Wes, I do it on the go Writer(s): David Biral, Denzel Michael-akil Baptiste, Khadimou Fall, Jerry Cruz

Leave a comment

We use unpersonalized cookies to keep our site working and collect statistics for marketing purposes. See the Privacy and Cookie Policy
Accept